torsdag 22 september 2011

 I'M WITH CUTIE OVER HERE



PH: by me på mina små änglar och mig.

Idag och imorgon har jag studiedagar. Alltså har jag fyra dagar sammanlagt- ledigt! Gissa om jag inte är glad för det?! Haha, behöver verkligen dem fyra dagarna. Det är så otroligt mycket i skolan jag kan inte fatta det!  
JESUS CHRIST!!! Så idag  hade jag den efterlängtade sovmorgonen och sen har jag hunnit med att dammsuga hela huset, städat köket, diskat,städat mitt rum, städat i min kanins bur( gross...) och nu ska jag bara plugga franska i en timma och göra engelska och sen är jag helt fri hela helgen!!! Nej ni, nu ska jag börja med min franska! Sen ska jag sätta mig och skriva lite  planerade inlägg jag har i huvudet- han en massa inspiration och skojigt att berätta för er! Puss så länge.



1 kommentar:

Ebba sa...

Hej, har läst din blogg sen i juni och den är jättebra och du är otroligt inspirerande. =) Men tycker du borde blogga mer!!!!

Skulle du kunna berätta om dig själv? typ all en presentation. Tack i förväg. =)