torsdag 29 juli 2010

What would Carrie Wear?








Ni kommer väl ihåg Carrie Bradshaw från Sex And The City?För resten, hur många av er såg första eller andra filmerna? Ni som såg,vad tyckte ni?Visst var dem bra? Eller?Själv älskar jag båda,fast första gången jag kollade på första filmen så trodde jag ärligt talat inte hon skulle förlåta honom!Min favorit del är när Carrie berättar för Samantha,Charlotte och Miranda att hon ska gifta sig!För då skriker Charlotte till och då vänder alla på restaurangen om och stirrar,hahaha. Fast att jag älskar varje karakter lika mycket så tror jag att Samantha är min "Favourite Girl".För att hon är så stark,modig så oberoende. Hon är den mest promiskuösa av de fyra eftersom de flesta av hennes historier kretsar kring de täta kön hon har. Hon är frispråkig och en självutnämnd "prova-sexuella" (vilket betyder att hon ska försöka någonting minst en gång). So now you know what I'm talking about,haha!Så skulle kunna Carrie gå klädd så här idag?Meabe,who know's?
Puss&Kram


Inga kommentarer: