torsdag 12 augusti 2010

Bloggar igen!


Hello bloggen! Det var länge sen jag bloggade men gissa vad...? Jag börjar blogga ingen! Är det glädje tjut jag hör? Haha, men det fanns faktist en anledning till det, jag ville ta en paus för en vecka innan skolan började men sen när jag skulle blogga igen-så gick min dator sönder! Jag var så himla arg! Men jag fick vänta i tre veckor och fick see det som ett stort paus från blogging.
Men nu jävlar, nu ska vi köra igång här! Haha, och jag börjar med att fråga er vad tror ni hände på bilden ovanför? Ju, jag fick någon slags infomation i foten så att jag kunde varken trampa eller röra på foten. men igår spendera jag sex timmar på akuten för kommande resultat- jag fick ta piller som hjälper mot information, så nu känns det mycket bättre i foten.

Btw, vilken fin väder vi har här i Linköping!!!!

xoxo
Valerie

Inga kommentarer: