måndag 8 november 2010

Hey Monday!



Hey Monday,hey,hey! Då var det måndag igen. Skolan börjat för full nu och jag känner mig laddad som Lucky Lukes pistol. Full med kraft och ork. Har haft en toppen lov och känner att vintern närmar sig till exempel, att det var -10 morse och halt ute så med tanke på min klumpighet så kände jag mig som en ko på isen några gånger idag. Längtar lite tills vintern är här lite, erkänner jag. Titta i fönstret och se vackra snö flingor falla. Eller sitta framför brasan och tycka att livet är perfekt. Längtar ni efter vintern?


4 kommentarer:

Ivana sa...

sv: tack så jätte mycket!

hoppas du har haft en bra början av veckan!
jag längtar mest till julen och jul loven! =)

Valerie sa...

Aha, coolt! =D

Ivana sa...

sv: tack! den är köpt i Ur&Penn och är JetSet =)

Valerie sa...

Tack du! :)