måndag 3 januari 2011

Burberry Prorsum Spring ' 11

<<span class=<<span class=<<span class=<<span class= <<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=<<span class=
Källa till bilder:STYLE.COM
Fast att det är lång tills våren knackar på dörren så kan jag inte låta bli att kika på kommande vårens kollektioner och trender.När jag satt och kollade in Burberrys vår kollektion kunde jag bara få ut ett stort WOW! Det var klassiska kappor och trenchcoats, MC västar och jackor i lack eller med nitar på,skin byxor gärna och tighta beiga byxor med nitar på,söta korta klänningar i olika mönster och färger.Bassfärgerna var svart och beige.Till det var det färgglada lack väskor och bälte,djurmönstrat,nitar och paljetter på jackor. OH,vad jag längtar till våren,gör ni det?

8 kommentarer:

NALIN sa...

HAR OCKSÅ BLOGGAT OM DEN KOLLEKTIONEN:)
SÅ HIMLA SNYGGT!!

LISA sa...

SVAR: Ja den är skitbra! Där har Blondinbella gjort ett riktigt bra jobb tycker jag ;)

Valerie sa...

Eller hur! Tycker att alla borde läsa boken! :D

emelina sa...

Ja perfekt att ha till stranden!! =)

Anonym sa...

Jag har en fråga. Vad jobbar dina föräldrar med?;)

Valerie sa...

Svar till Anonym: Min pappa är militär-helikopter pilot,flyg-lärare och är chef för uppvisnings gruppen Vingarna. Min mamma har en egen firma. :D

ida sa...

riktigt snyggt!

Anonym sa...

http://www.tradera.com/fjallraven-svart-jacka-xs--auktion_163301_125313723
Fjällräven jacka!