torsdag 21 april 2011

SMILGROPAR ÄR NOG DET FINASTE SOM FINNS.





// jeans Dr denim 'Kissy'// tröja/shirt SH//skor/shoes Novita// hårband/hairband H&M//

IGÅR VAR JAG ute och fotade och filmade en massa, så en liten video är på väg.Vädret var ju helt amazing så jag tyckte att jag vore dum i huvudet om jag stannade hemma framför dator. Så jag var ute,gick fram och tillbaka,fotade,filmade.

//Translate!//Yesterday I was out and photogtaphed and filmed a lot, so a little video is on the way. The weather was absolutely amazing so i thiught I would be stupid if I remained at home in front of my computer. So I was out and walked up and down and photograpt and filmed.

2 kommentarer:

Pia sa...

Kan du visa dina skor närmare?? <3

pia :) sa...

Har dagens blogg, säg till att du är med om du vill :)