onsdag 6 juli 2011

THE BOOK

















// Mjukis tröja & silver shorts H&M//armband har jag fått av en av dem underbaraste männidkor jag känner//
           
OKAY...JAG HAR INGEN aning varför jag gillar att ta svartvita bilder eller swinga med håret- bilder,haha. Det är otroligt kul och sen blir dem så otroligt häftiga! Ju! Mamma har tjatat och tjatat att jag måste börja läsa böcker på mitt hemspråk så jag inte glömmer den- i ungefär ett år nu och jag brydde mig inte om det. Så jäkla tråkigt det är, speciellt när det inte finns några som faktiskt är bra! Så hon har lånat 11 böcker åt mig. Av de valde jag 5 stycken som jag kanske kommer läsa över sommaren. En av de började jag läsa igår- och den är verkade bra. Den heter Brida och är skriven av favorit författaren Paulo Coelho. Han skriver meningsfulla böcker , typ hur man ska tänka och leva ungefär! Jag är dålig på att förklara. Men! På tal om något annat så har min paket från H&M kommit!!! YEEY!!! Har lite snygga och sköna saker ni får se sen längre fram i outfits! Låter bra va?!

xoxo V

1 kommentar:

Jasmine Strindlund sa...

naww vad söt du är , du är en av dom underbaraste personer jag känner <3 <3 :*